نرم افزارهاي ماسوني!؟

باسمه تعالی

مقدمه : تا حالا یه موشکافی جزئی تو برنامه های اصلی و جانبی کامپیوترتون کردید؟ بیائین یه کم دقیق بشیم و نرم افزارهای کامپیوترمون رو مورد بررسی قرار بدیم.
شکی نیست که بسیاری از نرم افزارهای خارجی مورد استفاده کاربران ، توسط شرکت های جاسوسی و استعماری تهیه و توزیع می شود.
بسیاری از نرم افزارهای مرتبط با فضای سایبری رو می شه از این گونه نرم افزارها نامید و نیازی به اثبات این مطلب نیست. از جمله بسیاری از آنتی ویروس ها و آنتی تروجانها ، نرم افزارهای قفل اطلاعات شخصی و یا مخفی کننده آی پی که بسیاری از کاربران با اعتماد کردن به این نوع نرم افزارها، در دام سرقت اطلاعاتی قرار گرفته و قربانیان آن به شمار می روند.

حتی بسیاری از نرم افزارهایی که در نگاه ما ارتباطی با با فضای اینترنت ندارند اما در خدمت سرویسهای جاسوسی هستند. ممکنه بعضی بگویند : نرم افزارهای کابردی که ارتباطی با فضای سایبری ندارد که دیگه خطرناک نیستند. در جواب باید گفت : نکته همین جاست که کاربر احتمال این را ندهد. بسیاری از نرم افزارهای کاربردی همچون مالتی مدیاها و یا نرم افزارهای گرافیکی و یا حتی دیکشنری می تواند انتقال دهنده اطلاعات شخصی و مخرب باشند.
به عنوان مثال در تحقیقات به دست آمده ثابت شده که نرم افزار معروف دیکشنری "بابیلون" یک نرم افزار جاسوسی اسرائیلی است.
و یا بسیاری از این نرم افزارها که به مرور زمان مختصات روزمره کابر را در اینترنت ثبت و ضبط کرده و به محض یکبار متصل شدن "حتی با دایل آپ" ، تمام اطلاعات شخصی کابر را در اختیار سازندگان نرم افزار قرار خواهند.
این نوع نرم افزار ها را می توان در این نوع زمینه ها مشاهده نمود : نرم افزارهای مربوط به قفل اطلاعات شخصی که اکثرا کاربران از آن به عنوان راهی مطمئن برای حفظ اطلاعات استفاده می کنند  -  نرم افزارهای ضد ویروس که نیاز به اثبات ندارند. به عنوان مثال Norton , Nod32 از این قبیلند. نورتون که به عنوان نرم افزار امنیتی امریکایی ها به شمار می رود و نود۳۲ که به عنوان محبوبترین نرم افزار امنیتی در سطح جهان استفاده می شوند را می توان در زمره این نوع نرم افزارها نامید.

اما آنچه که می خواستم در این مطلب به آن بپردازم ، ماسونی بودن این نوع نرم افزار بوده که از آرم و آیکون و لوگوی این نوع نرم افزار ها می توان برداشت نمود .
نماد "All Seen eye" را از این نوع نرم افزارها می توان برداشت نمود :

NOD32
Power DVD
ACD See
Nvidia

 

و یا نماد هرم ماسونی رو در نرم افزارهایی همچون مجموعه نرم افزارهای شرکت Adobe , نرم افزار کاربردی ایمیج گرفتن از درایو ها Alcohol 120% , و بسیاری دیگر می توان مشاهده نمود

بر گرفته از: www.rahe-ma.blogfa.com


نظر شما در اين مورد چيه؟

قالب زيباي محرم(2)

براي دريافت كد قالب كليك كنيد

دريافت

دل آور مرد كربلا است عباس

میدانی چرا به عباس با وفا گویند  ...

به خاطر این که کنار رود فرات دست در آب برد ولی آب ننوشید ...

میدانی برای چه دست در آب برد و تا نزدیکی صورتش آورد ...

میخواست اسبش که تشنه هست با دیدن این حالت آب بنوشد ...

وگرنه عباس میداند در خیمه ها چه خبر است ...

اصغر تشنه لب است و رقیه با نوای لالایی به علی اصغر می گوید ...

آرام باش علی جان عمو رفته برات آب بیاره ...

گریه نکن داداش من عمو رفته برات آب بیاره ...

مگه نشنیدی عمو چی گفت ...

عمو عباس گفت بچه ها مشک را به من بدهید تا بروم و آب گوارا براتون بیارم ...

ولی ... ناگهان صدای خسته ای به گوش رسید ...

واویلا ... برادر ، برادرت را دریاب

عمه زینب به رقیه گفت برو گوشواره هایت را در بیاور ...

دیگه عمو ندارید ... دیگه علمدار ندارید ...

تشنه لب عباس در کربلا

دستش پر از آب است ولیکن به فکر بچه هاست ...

در دل گوید چگونه نوشم این آب را ...

عباس ، مگر ندیدی تلذی کردن طفل رباب را ...

شنیدم که حضرت صاحب الزمان فرمودند : هر کجا نام عمویم ابوالفضل عباس بیاید من هم خودم را به آنجا می رسانم ...

مهدی جان من که لایق دیدار نیستم ولی ای کاش حس کنم حضور پر نور شما را

اللهم عجل لولیک الفرج

قالب زيباي حضرت عباس(ع)

 
 براي دريافت كد قالب كليك كنيد

حضرت‌ عباس‌ (ع)

 در جواني‌ غم‌ تو پير مناجاتم‌ كرد مادرت‌ فاطمه‌ در سجده‌ ملاقاتم‌ كرد

 دست‌ دادم‌ كه‌ كسي‌ جز تو كرم‌ ننمايد ليك‌ دست‌ كرمت‌ قبلة‌ حاجاتم‌ كرد

 تا لب‌ تر شدة‌ مشك‌ لبم‌ را بوسيد لب‌ خشك‌ تو گرفتار مكافاتم‌ كرد

 كودكان‌ حرم‌ شير خدا تشنه‌ چرا؟ عاقبت‌ آب‌، زمين‌ خوردة‌ ساداتم‌ كرد

 علم‌ و مشك‌ من‌ و دست‌،زهم‌ پاشيدند دم‌ شمشير تو امروز چه‌ خيراتم‌ كرد

 گرية‌ دختركان‌ گرچه‌ دلم‌ را مي‌سوخت‌ گرية‌ مشك‌ من‌ سوخته‌ دل‌، ماتم‌ كرد

 تا كه‌ بر پاي‌ تو افتاد دو دست‌ قلمم‌ حقتعالي‌ مَلَك‌ مُلك‌ سماواتم‌ كرد

 هرچه‌ تير است‌ در اين‌ دشت‌ مرا بوسيده‌ جذبة‌ عشق‌ تو كانون‌ بليّاتم‌ كرد

 اي‌ كه‌ غم‌ تو داده‌ بروز انكسار من‌ برخيز و خود ببين‌، دل‌ بي‌ غمگسار من‌

 برخيز و خود، شكستگي‌ قامتم‌ ببين‌ زير سؤال‌ رفته‌ همه‌ اقتدار من‌

 اي‌ پاسبان‌ و پشت‌ و پناه‌ خيام‌ من‌ بي‌ تو شكست‌، شيشة‌ صبر و قرار من‌

 صاحب‌  لواي‌ لشكرم‌، اي‌ صاحب‌ رجز خيز و به‌ اهتزار در آور، شعار من‌

 چشم‌ خمار، باز كن‌ اي‌ ساقي‌ خموش‌ باشد سبوي‌ مشك‌ تهي‌، آشكار من‌

 اي‌ باب‌ حاجتم‌، به‌ توأم‌ حاجتي‌ بود تنها بده‌، جواب‌ لب‌ شير خوار من‌

 جانا، گمان‌ مبر كه‌ تو افتاده‌اي‌ ز پا زيرا كه‌ تا به‌ حشر، تويي‌ تك‌ سوار من‌

 بعد تو دستها به‌ جسارت‌ چو وا شود زينب‌ به‌ تازيانه‌ رود از ديار من‌

 خوش‌، بوي‌ ياس‌ مقتل‌ عباس‌ مي‌دهد مادر بيا دمي‌ بنشين‌ در كنار من‌

 اي‌ يادگار حيدر كرار، بعد تو نام‌ تو در جهان‌ بشود يادگار من‌

 غمگين‌تر از شهادت‌ تو نيست‌ مشكلي‌ بعد از تو هيچ‌ كس‌ نشود پاسدار من‌



شاعر: محمدسهرابي‌

یادگار امام حسن (ع) در روز عاشورا


آن روزی که حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) با دیدن چهره برادر، بر او گریست، در پاسخ سوال امام حسن (علیه السلام) که از علت گریه آن حضرت سوال کرد، فرمود: به جهت بلایی که به تو می¬رسد، که حکایت از مسموم کردن مظلومانه امام مجتبی (علیه السلام) داشت. ولی امام حسن (علیه السلام) با شنیدن این پاسخ، مسموم شدن خود را ناچیز شمرد و فرمود:
لا یوم کیومک یا ابا عبدالله
روزی مانند روز تو نیست که سی هزار نفر به سوی تو آیند و همه مدّعی باشند که از امت جدّ تواند ...” منتهی الآمال – ص 346 “

قاسم (علیه السلام)

در سال 50 ه.ق وقتی کار سمّ جعده ملعونه – همسر امام حسن (علیه السلام) - به آنجا کشید که پاره¬های جگر امام در اثر آن، از دهان مبارکش، بیرون آمد، در لحظه¬های آخر، همه اهل و عیال خود را به امام حسین (علیه السلام) واگذاشت. یکی از فرزندان امام حسن (علیه السلام) که در این لحظات، شاهد ماجرا بود و چشم از چشم عمو، بر نمی¬داشت، قاسم (علیه السلام) بود. کودکی که حدود سه بهار از عمر شریفش سپری نگردیده بود.
با نقشه¬ای که معاویه بن ابوسفیان کشید تا یزید را به جای خود بنشاند، حضرت حسین (علیه السلام)، برای بیعت نکردن با یزید- که جرثومه فساد بود - مجبور به ترک مدینه شد. در قافله ای که به سوی حجاز رهسپار بود، اهل و عیال امام مجتبی (علیه السلام) هم بودند. مکه، برای امام حسین (علیه السلام) امن نبود – که یزیدیان در زیر لباس¬های احرام، شمشیر بسته و قصد کشتن امام را داشتند – بنابراین بر اساس نامه دعوت کوفیان – که مسلم بن عقیل (علیه السلام) هم آن را تایید کرده¬بود – روز هشتم ذیحجه که حجاج، در تدارک رفتن به عرفات بودند، از مکه بیرون آمد.
کار کاروان سرگردان حسینی به کربلا کشید و در محاصره قرار گرفت تا شب عاشورا فرا رسید. اینک قاسم بن الحسن (علیه السلام)، سیزده ساله شده و در مدتی که پدرش را از دست داده¬ بود، امام حسین (علیه السلام) چنان در تربیت قاسم کوشیده و با او انس داشت که او را ”یا بنیّ“ – ای پسرکم - خطاب می-کرد.
ابوحمزه ثمالی (ره) می¬گوید، از حضرت زین العابدین (علیه السلام) شنیدم که می¬فرمود:
چون شب عاشورا فرا رسید، پدرم تمامی اصحاب و یاران خود را جمع کرد و به آن¬ها فرمود:
ای یاران و پیروان من، تاریکی شب را مرکب خود قرار داده و جان خود را نجات دهید که مطلوب این قوم ، جز من کسی نیست و ...
پس از امتناع آنان، آن حضرت فرمود: همانا فردا من کشته می-شوم و همه کسانی که با من هستند، نیز کشته خواهند شد. و از شما احدی باقی نخواهد ماند ...
قاسم ابن الحسن (علیه السلام) که در این جمع حاضر بود، مشتاقانه پرسید: آیا من هم کشته خواهم شد.
امام حسین (علیه السلام) با محبتی پدرانه به او فرمود: یا بنیّ، کیف الموت عندک
پسرم، مرگ در نزد تو چگونه است؟ و قاسم، بدون لحظه ای درنگ، پاسخ داد: یا عمّ احلی من العسل
عمو جان از عسل شیرین¬تر است.
امام حسین (علیه السلام) هم فرمود: عمویت فدایت شود آری والله، تو یکی از مردانی هستی که در رکاب من به شهادت خواهی رسید.
روز عاشورا ، پس از آن که نوبت به قاسم ابن الحسن رسید، در خیمه ها ولوله¬ای دیگر بود و میدان رفتن او تماشایی.

عاشورا به روایت لهوف

راوی گفت: دیدم جوانی بیرون آمد که صورتش مانند پاره ماه بود، و مشغول جنگ شد.
همين که مقابل مردم ايستاد فريادش بلند شد:
ان تنکروني فانا ابن الحسن/ سبط النبي المصطفي الموتمن
مردم اگر مرا نمي شناسيد ، من پسر حسن بن علي بن ابيطالبم.
هذا الحسين کالاسير المرتهن / بين اناس لاسقوا صوب المزن
اين مردي که اين جا مي بينيد و گرفتار شما است، عموي من حسين بن علي بن ابيطالب است.
ابن فضیل ازدی چنان بر فرقش زد که سرش را شکافت و او با صورت به زمین افتاد و فریاد زد: عمو جان، به دادم برس.
امام حسین (علیه السلام) مانند باز شکاری از اوج، به کنار او فرود آمد و همچون شیر خشمگین بر دشمنان حمله ور شد، شمیشری بر ابن فضیل زد که دست سپر شده او از آرنج جدا شد، ابن فضیل چنان فریادی زد که همه لشکر شنیدند و برای نجاتش تاختند که باعث شد بدن او زیر سم اسب¬ها بماند و به هلاکت برسد.
گرد و غبار که فرو نشست، امام حسین (علیه السلام) کنار قاسم (علیه السلام) ایستاده بود در حالی که او از شدت درد پای بر زمین می¬سایید.
امام فرمود : از رحمت خدا دور باد گروهی را که تو را کشتند و جدّ و پدرت در روز قیامت از آنان دادخواهی خواهند کرد .
سپس فرمود: به خدا قسم بر عمویت دشوار است که تو او را به یاری بخواهی و او دعوت تو را اجابت نکند یا اجابت کند ولی به حال تو سودی نبخشد. به خدا قسم امروز روزی است که برای عمویت کینه¬جو فراوان است و یاور اندک.
بعد از آن پیکر قاسم (علیه السلام) را به سینه گرفت و با خود به خیمه ها رساند و در میان کشتگان بنی هاشم قرار داد.
سهم امام حسن مجتبی (علیه السلام) - که قبر بی¬ شمع و چراغش در بقیع خاموش است - در کربلای حسینی، قربانی به نامهای: ابی¬بکر، قاسم، عبدالله، عمر، بُشر و احمد (محمد) بن الحسن می-باشد، که در منای عشق خود را فدای عمو کردند. ( کیمیای قلم)
منبع :
لهوف سید بن طاووس
منتهی الامال شیخ عباس قمی

عبرت هاي عاشورا براي جامعه ي منتظر

عاشورا عظیم ترین ، حماسی ترین و ناب ترین انقلاب تاریخ اسلام است انقلاب عصر ظهور ، كامل ترین و اخرین انقلاب تاریخ انسان.

انقلاب دوم ، عصر ظهور تداوم انقلاب عاشورا است.انقلابی ستم سیز ، عدالت خواه و آزادی بخش ،انقلابی برای نشر معروف زدودن لایه های جاهلیت و معرفی اسلام در هیاتی نو شفاف و شسته از غبارهای تحریف و انحراف و فریب.

امام باقر (ع) در توصیف قیام موعود گفته است: یهدم ما كان قبله كما هدم رسول الله امر الجاهلیه و سیتانف الاسلام جدیدا مهدی (عج) هر آن چه را پیش از او بوده فرو می ریزد آن گونه كه رسول خدا امور جاهلیت را در هم ریخت و اسلامی تازه را آغاز خواهد كرد.
اگر انقلاب موعود پیوند و همسانی و یگانگی با انقلاب كربلا می یابد و چشمه سار زلال این خیزش از آن سرزمین عطش زده سیراب می ود بی تردید شباهتی میان همه ی عناصر این دو انقلاب می توان یافت . در دعای ندبه مهدی (عج) (طالب) خون كربلا معرفی می شود و در زیارت نامه ها آرزوی همه ی مشتاقان بی تاب عصر ظهور آن است كه در ركاب مهدی (عج) به طلب ثار حسین (ع) بر خیزند و انتقام مظلوم كربلا را از بدادگران باز گیرند.
در حدیث معراج خداوند پس از بیان شهادت امام حسین (ع) به پیامبر فرمود : ثم اخرج من صلبه ذكرا انتصر له به ... یلما الرض بالعدل و یطبقها بالقسط یسیر معه الرعب یقتل حتی یشك فیه ( آن گاه از تسل او امام حسین (ع) مردی را بر می انگیزم كه انتقام خون او را بستاند زیمن را از عدل و قسط سرشار سازد ترس و رعب (در قلب ستمكاران)هم پا او شیش رود و آن گونه بیدادگران را بكشد كه برخی در او شك و نردید كنند.)

بقيه در ادامه مطلب...

ادامه نوشته

قالب بسيار زيباي محرم :: ديگه مشكلي نداره ::






براي دريافت كد قالب كليك كنيد

دريافت
دوستان نظر يا دتون نره ...